woensdag 1 december 2021

Challenge #11 december 2021


Hallo allemaal,

We sluiten dit jaar af met een uitdaging waarbij "Alles Mag"


We laten jullie vandaag een paar creaties zien die als inspiratie
door het Foamtastische Designteam zijn gemaakt.


Ingrid

 Ik heb een Inspiratie voorbeeld gemaakt voor deze december challenge.
Een pagina in mijn Artjournal.
Ondergrond: Ik heb een oude krant met Gesso en distress paste, 
Ground espresso van Cadence. 
Dit krijg ik omdat ik mijn kwasten afveeg (schoon maak) op een oude krant en 
dan is de meeste verf/medium er al af. 
Daarna maak ik ze onder de kraan verder schoon. (Iets met milieuvriendelijker
De randen zijn beplakt met oude tissue die ik al eens gebruikt heb 
voor blijkbaar iets blauws, vastgeplakt met Modpodge
Je ziet het bijna niet meer, maar ik heb ook nog de Dutch Doobadoo Ice star stencil 
gebruikt en Distress ink, Peacock feathers.
De tekening van het meisje en slee uit de losse hand gemaakt 
met een houtskool potlood en ingekleurd met ecoline kleuren Scharlaken en Indigo blauw. 
De boompjes zijn ook met Ecoline, kleur indigo blauw en wit, gemaakt.


✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂


Ine

Dit is wat ik op het moment het liefste doe, kliederen op mijn gelliplate. 
Voor deze keer heb ik de ronde Gelliplate gebruikt 
Met stencils erop werken zoals de Dutch Doobadoo stencil, Kant, een achtergrond maken 
samen met verschillende kleurtjes Distress Oxide inkt
Daarna nog met wat achtergrond stempels van Art by Marlene de boel verfraaid en een 
mooi plaatje van bloemen erop, die doen het ook altijd goed.
Ook doodlen langs de lijntjes vind ik mooi om je project af te werken.

✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂


Anja

Ik heb deze creatie gemaakt met zwart, wit en zilverkleurig papier en 
het Cottage stempeltje van Card deco.
Verder is de kaart opgebouwd met diverse maten uitgestanste cirkels. 
Voor de achtergrond op de basiskaart heb ik Antique Pearl Dye spray gebruikt van IZink.


Ook de binnenkant heb ik voorzien van een aantal maten cirkels en 
doordat ik ze een beetje speels heb opgeplakt geeft het gelijk een hele andere uitstraling.
 Ik vond deze creatie zo leuk om te maken dat ik nog meer kleurvarianten heb gemaakt.
Op de twee foto's hieronder staat een witte en koperkleurige uitvoering.


✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂

In onze Facebook groep kan je mee doen en kans maken op een cadeaubon van 15 euro.
Je mag deelnemen met maximaal 3 creaties en bij 10 of meer deelnemers gaat de prijs eruit.

Iedere creatievorm is toegestaan. Je kan mee doen met bijvoorbeeld: cosplay, mixed media,
schilderen, kaarten maken, tekenen, handletteren, journaling, scrappen, home deco, boetseren,
face of bodypaint, porselein schilderen etc...

In de facebookgroep vind je meer uitleg hierover.
Klik hier om direct naar deze challenge groep te gaan.

En willen jullie volgend jaar weer uitgedaagd worden met nieuwe challenges?
Laat het ons even weten...

Wij hopen je creaties te zien in onze facebook-groep!
De Foamtastic Ladies...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

David

Hallo allemaal, Ik ben dit keer aan de slag gegaan met 1 van de stempels van IndigoBlu.  Het is een hele mooie, en ook een gedetailleerde st...