zondag 17 januari 2021

Thank You...

 Hallo allemaal,

Voor mijn allereerste bijdrage, voor 'De Foamtastische Huiskamer', 
heb ik een label gemaakt.


De basis is wit papier wat ik op kleur heb gebracht met gebruik van de 
distress-inkjes, de Brayer, in water opgeloste pigmentpoeders en de Gelli-plate.

Ook heb ik, met meerdere kleuren en stempels, afdrukjes 
op het papier gezet en zo de achtergrond verder opgebouwd.
Als laatste stempel heb ik de IndigoBlu stempels gebruikt.

Ook de gestanste bloemen zijn bestempeld voordat ik ze in vorm heb gebracht.
Tot slot de woordjes, de knoop en de lintjes vast gezet.
Ik ben erg nieuwsgierig wat jullie ervan vinden...

 



#befoamtyastic
Foamtastische groetjes, Anja

1 opmerking:

David

Hallo allemaal, Ik ben dit keer aan de slag gegaan met 1 van de stempels van IndigoBlu.  Het is een hele mooie, en ook een gedetailleerde st...